Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Rödkullor på Arla reklamen  (läst 1209 gånger)

gimskogen

• gimskogen.se
Rödkullor på Arla reklamen
« skrivet: 28 dec-05 kl 10:14 »
Mycket trevligt att Arla har ny reklam med rödkullor!!!
Kalven Ronja och den hjälmiga rödkullan och Elin från Lovö prästgård...

Kul att det bara ite är svart vita Låglandskor..
 :D
Mjölkbonde i norra hälsingland, Rödkullor, Fjällkor. Några Roslagsfår och Svärdsjöfår samt våra Linderödsgrisar och Gotlandskaniner o 3 Isländskafårhundar

git

• På våran gård är det
Re:Rödkullor på Arla reklamen
« Svar #1 skrivet: 28 dec-05 kl 16:15 »
Var? är det på mjölkpaketen?
jag köper nästan aldrig mejeriprodukter.
Sjuhäradsbygden
våra djur är svenka lantraser, Blandhöns,Gammalsvensk dvärghöna, Bondkatter, Drever,Västgötaspets, Rödkullor. Häst,barnkanin och akvariefiskarna  Finns också förutom oss gårdsfolk

gimskogen

• gimskogen.se
« Svar #2 skrivet: 30 dec-05 kl 00:22 »
PÅ TV4 ....
Mjölkbonde i norra hälsingland, Rödkullor, Fjällkor. Några Roslagsfår och Svärdsjöfår samt våra Linderödsgrisar och Gotlandskaniner o 3 Isländskafårhundar

git

• På våran gård är det
« Svar #3 skrivet: 31 dec-05 kl 12:55 »
ja va bra den kanalen har jag åtmindstonde. får bli till att kolla in teven ordentligt nu då :)
Sjuhäradsbygden
våra djur är svenka lantraser, Blandhöns,Gammalsvensk dvärghöna, Bondkatter, Drever,Västgötaspets, Rödkullor. Häst,barnkanin och akvariefiskarna  Finns också förutom oss gårdsfolk

Dela detta:

* Inloggade just nu

151 gäster, 6 användare (1 dolda)
Brigitte Helena Touche, kloge74, leif123, javill, Nörd Otaku

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser