Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Genbank anslutning.  (läst 972 gånger)

Henriksson

• Kärleksfull o singel.
    • Uppland
Genbank anslutning.
« skrivet: 26 apr-09 kl 21:22 »
Finns det ett slutdatum för att hinna få bidrag i år?
Livsmål; Gård med svärdsjöfår, Gotlandskanin och en god kvinna. (Kramvänlig!)
För övrigt skulle en katt knappt acceptera att vara något annat än just sig själv.

MonaW

• Västmanland
    • Monas sida
SV: Genbank anslutning.
« Svar #1 skrivet: 27 apr-09 kl 07:14 »
Sök snabbt, Jag kom in för sent med ansökan förra året. Jag fick avdrag, visst per dag som detn kom för sent.
Åsenfår, hundar och katter

Birgit

« Svar #2 skrivet: 27 apr-09 kl 11:21 »
Har du inte sökt är det nog för sent. Men ring SJV o kolla.

gimskogen

• gimskogen.se
« Svar #3 skrivet: 27 apr-09 kl 11:26 »
ring direkt till sjv i jönköping... de är nog på sluttampen.. men hör med dem ...
ring 036- 15 50 00 säg att ni har frågor om utro-stödet.. så får ni veta hur de ligger till.. har för mig att de var avdrag med 1% per da som de kom in försent... o sista dag var ju i år 2 april..
men man kan ju alltid fråga..
 ::)
Mjölkbonde i norra hälsingland, Rödkullor, Fjällkor. Några Roslagsfår och Svärdsjöfår samt våra Linderödsgrisar och Gotlandskaniner o 3 Isländskafårhundar

Dela detta:

* Inloggade just nu

565 gäster, 2 användare
Dmslr, beekeepern

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser