Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur se uppdateringar i uppfödartråden?  (läst 942 gånger)

Anna

• -
Hur se uppdateringar i uppfödartråden?
« skrivet: 02 feb-09 kl 22:04 »
Denna fråga kanske hör hemma på tekniska supporten, men det är här jag undrar över den. Var in och kikade häromdagen och såg att många gjort ändringar i sina inlägg och kanske lagt till eller tagit bort raser från sina listor. Detta är ju inget som syns på trådrubriken där det står senart inlägg 15 jan, eller vad det nu är för datum. Oftast läser man ju bara de sista inläggen i en tråd och kikar inte på de tidigare sidorna. Men nu insåg jag genast att jag kan missa en massa som händer även på de sidorna för att jag bara läser sista inläggen. Det är väl ingen kris och jordens undergång, men just i uppfödartråden är det ju kul att läsa allt som skrivs.

Går det att se när ändringar görs? Går det att lösa annars?

Hoppas inte tråden flyttas...
Lycklig på landet i Medelpad med make, två söner, katt, höns och förhoppningsvis mer djur framöver...

Vurre

SV: Hur se uppdateringar i uppfödartråden?
« Svar #1 skrivet: 02 feb-09 kl 22:07 »
Som i andra trådar, du postar i den. Sen klickar du på "nya svar på dina inlägg". Lätt som en plätt.
snus? vad är priset på en pris?

Anna

• -
SV: Hur se uppdateringar i uppfödartråden?
« Svar #2 skrivet: 02 feb-09 kl 22:13 »
Men syns ändringar då? Nya inlägg kan man ju se bredvid rubriken på datumet om man är inne ofta och har lite koll. Står det då ett gammalt datum så är det inga nya inlägg. Men folk som redan gjort inlägg kan ju ha gjort ändringar samma dag. Det är detta jag undrar om man kan se. Är det det du menar att man kan se genom att man själv gjort ett inlägg.
Lycklig på landet i Medelpad med make, två söner, katt, höns och förhoppningsvis mer djur framöver...

Dela detta:

* Inloggade just nu

472 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser