förra ägaren till vårt ställe sa en intresant grej häromdagen,han sa att det var förberett i den ena acctanken för tex solvärme det var en inbyggd slinga i den, har två tankar på sammanlagt 1250 liter, då undrar jag vad det kan kosta att sätta upp paneler på taket och någon form av laddsystem mm någon sida på nätet kanske? bor i södra sverige.. ha de gott alla torpare och småbönder ja alla alternativare önskar jag god fortsättning 
Om du söker återförsäljare för Solgruppens solfångare, så gå in på deras hemsida och titta under fliken "Återförsäljare"
Om du är ute efter Lesol 3+ , som är en ren "Gör de själv-solfångare" så kolla nedanstående adress:
http://www.koping.net/nila/Om du vill ha ett kostnadsförslag på delar och eventuell installation, kan du kontakta mig om du vill. Är medlem i Solgruppen nämligen.
Du skriver att du bor i södra landet?? Om du bor i öster så maila mig så ska jag ordna fram de du behöver eller kan ge dig tips om var du får tag på grejorna, i övrigt så känner jag de flesta installatörer och återförsäljare inom södra regionen.
Maila i så fall på: skomakarlasse@telia.com
MVH Lasse