Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ni som har covatutto 24!!!  (läst 983 gånger)

Gräbban

• -
Ni som har covatutto 24!!!
« skrivet: 11 nov-08 kl 18:42 »
Har prexis fått hem en sån och funderar över termometern... Ska den sitta bara "löst" i sitt hål?
Jag tänkte att eftersom den är så skumt konstruerad med en sån där fläns på själva termometern, så trodde jag att man liksom skulle trycka dit den, så att den fastnar. Men jag vågar inte bruka nåt våld, för det verkar lite skört, så jag frågar först.... :-[
Om det går som en anka, ser ut som en anka och låter som en anka- då är det mycket troligt att det ÄR en anka...

AnnikaE

• Södermanland
SV: Ni som har covatutto 24!!!
« Svar #1 skrivet: 11 nov-08 kl 19:25 »
Har prexis fått hem en sån och funderar över termometern... Ska den sitta bara "löst" i sitt hål?
Jag tänkte att eftersom den är så skumt konstruerad med en sån där fläns på själva termometern, så trodde jag att man liksom skulle trycka dit den, så att den fastnar. Men jag vågar inte bruka nåt våld, för det verkar lite skört, så jag frågar först.... :-[
Hej termometern ska bara sitta i sitt hål löst.Jag böt ut den mot en digital termometer./AnnikaE
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

Gräbban

• -
SV: Ni som har covatutto 24!!!
« Svar #2 skrivet: 11 nov-08 kl 19:28 »
Tusen tack! Mycket bra med så snabbt svar!! :D
Då ska jag inte försöka trycka fast den. :-[
Om det går som en anka, ser ut som en anka och låter som en anka- då är det mycket troligt att det ÄR en anka...

Dela detta:

* Inloggade just nu

470 gäster, 2 användare
eriksjos, alternaiv

* Forum

* Om tidningen Åter

Bästa tidningen!
/Malin Eklöv

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser