Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ull i skåne  (läst 1307 gånger)

AnnaPanna

• Bill o Anna
    • www.krugarden.se
Ull i skåne
« skrivet: 10 nov-08 kl 16:25 »
Hej!
Jag håller på å konsthantverkar. Mest med ull. Jag söker nu efter ull. Har du ull över? Hör av dig å berätta vad du har så kanske jag kan komma å hämta. Eller köpa för en liten peng. Eller så gör jag något fint av det och skickar dig...?
Mvh Anna
Har en korthårig collie,5 katter, 2 nordsvenskar, en ardenner en shettiskorsning, 10 Skånska blommehöns (genbank) och snart 4 vita brevduvor.  Rider western, kör bruks och tror på positiv förstärkning när vi hanterar och tränar våra djur.

Exotica

• Hejdeholms Gård
SV: Ull i skåne
« Svar #1 skrivet: 10 nov-08 kl 17:01 »
Hej AnnaPanna!

Jag ska se vad vi har i kamel, lama, alpacka och jakväg! Lovar inget, men något till dig finns nog! Om inte annat så kan jag klippa syrrans pudel!  ;D
Lama, alpacka, jak & kamel - underbara nyttodjur!

mille

• Gångemad - småskalig lammuppfödning och biodling
    • -
    • Gångemad
« Svar #2 skrivet: 10 nov-08 kl 18:52 »
Du har pm AnnaPanna!
Gotlandsfår och blandisar. Highland Cattle. Frigående hönor samt ett gäng katter och kaniner. Odlar en del och plockar gärna bär. Nygammal biodlare och trebarnsmamma.

AnnaPanna

• Bill o Anna
    • www.krugarden.se
« Svar #3 skrivet: 10 nov-08 kl 20:44 »
Hej AnnaPanna!

Jag ska se vad vi har i kamel, lama, alpacka och jakväg! Lovar inget, men något till dig finns nog! Om inte annat så kan jag klippa syrrans pudel!  ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vi skrattar högt här i TVsoffan.

Jag kommer gärna å hämtar om du har över!
Men snälla, åt pudeln få ha sitt hår kvar!  ;)

//Anna
Har en korthårig collie,5 katter, 2 nordsvenskar, en ardenner en shettiskorsning, 10 Skånska blommehöns (genbank) och snart 4 vita brevduvor.  Rider western, kör bruks och tror på positiv förstärkning när vi hanterar och tränar våra djur.

Exotica

• Hejdeholms Gård
« Svar #4 skrivet: 16 nov-08 kl 18:25 »
Men snälla, åt pudeln få ha sitt hår kvar!  ;)

Försent! Nu har Skågedalen guidat mig hur man förminskar bilder så här kommer en bild i hur pudeln såg ut!

Exotica

• Hejdeholms Gård
« Svar #5 skrivet: 16 nov-08 kl 18:26 »
Och hur hon ser ut nu!  :-[

Dela detta:

* Inloggade just nu

417 gäster, 2 användare
Andreas Renberg, skräptanten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser