Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ull i skåne  (läst 1302 gånger)

AnnaPanna

• Bill o Anna
    • www.krugarden.se
Ull i skåne
« skrivet: 10 nov-08 kl 16:25 »
Hej!
Jag håller på å konsthantverkar. Mest med ull. Jag söker nu efter ull. Har du ull över? Hör av dig å berätta vad du har så kanske jag kan komma å hämta. Eller köpa för en liten peng. Eller så gör jag något fint av det och skickar dig...?
Mvh Anna
Har en korthårig collie,5 katter, 2 nordsvenskar, en ardenner en shettiskorsning, 10 Skånska blommehöns (genbank) och snart 4 vita brevduvor.  Rider western, kör bruks och tror på positiv förstärkning när vi hanterar och tränar våra djur.

Exotica

• Hejdeholms Gård
SV: Ull i skåne
« Svar #1 skrivet: 10 nov-08 kl 17:01 »
Hej AnnaPanna!

Jag ska se vad vi har i kamel, lama, alpacka och jakväg! Lovar inget, men något till dig finns nog! Om inte annat så kan jag klippa syrrans pudel!  ;D
Lama, alpacka, jak & kamel - underbara nyttodjur!

mille

• Gångemad - småskalig lammuppfödning och biodling
    • -
    • Gångemad
« Svar #2 skrivet: 10 nov-08 kl 18:52 »
Du har pm AnnaPanna!
Gotlandsfår och blandisar. Highland Cattle. Frigående hönor samt ett gäng katter och kaniner. Odlar en del och plockar gärna bär. Nygammal biodlare och trebarnsmamma.

AnnaPanna

• Bill o Anna
    • www.krugarden.se
« Svar #3 skrivet: 10 nov-08 kl 20:44 »
Hej AnnaPanna!

Jag ska se vad vi har i kamel, lama, alpacka och jakväg! Lovar inget, men något till dig finns nog! Om inte annat så kan jag klippa syrrans pudel!  ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vi skrattar högt här i TVsoffan.

Jag kommer gärna å hämtar om du har över!
Men snälla, åt pudeln få ha sitt hår kvar!  ;)

//Anna
Har en korthårig collie,5 katter, 2 nordsvenskar, en ardenner en shettiskorsning, 10 Skånska blommehöns (genbank) och snart 4 vita brevduvor.  Rider western, kör bruks och tror på positiv förstärkning när vi hanterar och tränar våra djur.

Exotica

• Hejdeholms Gård
« Svar #4 skrivet: 16 nov-08 kl 18:25 »
Men snälla, åt pudeln få ha sitt hår kvar!  ;)

Försent! Nu har Skågedalen guidat mig hur man förminskar bilder så här kommer en bild i hur pudeln såg ut!

Exotica

• Hejdeholms Gård
« Svar #5 skrivet: 16 nov-08 kl 18:26 »
Och hur hon ser ut nu!  :-[

Dela detta:

* Inloggade just nu

481 gäster, 2 användare
LarryGeano, RickardR

* Forum

* Om tidningen Åter

- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser