Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  jamie olivers kycklinggryta från iförrgår??  (läst 1820 gånger)

soleskog

jamie olivers kycklinggryta från iförrgår??
« skrivet: 29 okt-08 kl 16:49 »
Någon som såg programmet om kycklinguppfödning på kanal 5(?) i förrgår? Förutom att det var ett bra program, lagade Jamie en kycklinggryta som verkade smarrig. MEN; jag minns det liksom inte helt klart, framförallt: var det både krossade tomater och rödvin? Blir det bra?
mjölkbonde med robot. Även får och hästar samt en fin hop smådjur - myskanka, brahmahöns, kaniner, gris, hund och katt.

Attes matte

• Jämtland
SV: jamie olivers kycklinggryta från iförrgår??
« Svar #1 skrivet: 29 okt-08 kl 18:31 »
Jag letade upp programmet på you tube:

Uppdelat i tio delar. (Fast jag tror att det saknas nån del där.)
Alla borde nog se mer av sånt här... Även i Sverige.

Och ja, det var både rödvin och tomater.  ;)

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

soleskog

SV: jamie olivers kycklinggryta från iförrgår??
« Svar #2 skrivet: 30 okt-08 kl 17:06 »
Tack! Alternativ+Youtube=fantastiskt. Och det blev gott!
mjölkbonde med robot. Även får och hästar samt en fin hop smådjur - myskanka, brahmahöns, kaniner, gris, hund och katt.

Dela detta:

* Inloggade just nu

495 gäster, 1 användare
Galaxie

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser