Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  vilken tidning är bäst?  (läst 8052 gånger)

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
SV: vilken tidning är bäst?
« Svar #40 skrivet: 21 aug-09 kl 21:50 »
nu är det ju så att biblioteket är en SERVICEinrättning,och ska sådeles bistå med papper,penna,kopiering UTAN avgifter.

Jaha, ska biblioteket det? Mycket intressant.

Varifrån tror du att pengarna för att hålla bibliotek igång kommer?
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

lantligtromantiskt

• Gäst
« Svar #41 skrivet: 21 aug-09 kl 21:56 »
Jaha, ska biblioteket det? Mycket intressant.

Varifrån tror du att pengarna för att hålla bibliotek igång kommer?
från kommunen.

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #42 skrivet: 21 aug-09 kl 22:05 »
från kommunen.

Och varifrån får kommunen sina pengar?
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

knöcklan

• Strö salt på stjärtfjädrarna
    • Dalarna
« Svar #43 skrivet: 29 aug-09 kl 14:03 »
Allt om trädgård - Bonnier tidskrift
Har nu fått nog efter att ha haft den i två omgångar.  Svårt att avsluta penumerationen och trots att man betalar enligt bifogade inbetalningskort kommer det neddimpandes nya med 15.50 och efter varann.

"Här nedan finner Du en sluträkning för de senaste utsända tidningar Du erhållit.  Vi ber Dig betala innan den sista denna månad.
Vid händelse av utebliven betalning debiterar vi en påminnelseavgift på 50:_ "
Jag har haft billighetserbjudanden som fortsatt och så här blir det trots att man betalat enligt avi.

Bonniers Hur vore det med ett bättre datasystem  ???  och nya infallsvinklar på Allt om trädgård.
Annan trådgårdstidning nästa år ;D
Skall pröva ICA-kuriren

Dialog förändrar mig och världen. mig ???  Insh'allah och tyga håller siddu
Det som är för allvarligt för att skämta om är inte heller värt att tas på allvar. En förutsättning fördemokrati

Pjöllerberg

• Blekinge
« Svar #44 skrivet: 29 aug-09 kl 14:28 »
Det är många som råkar ut för samma som knöcklan, däribland jag.
För att vara en Bonnier-tidning är AoT ovanligt bra, men den har samma påträngande och taffliga marknadsföring som de andra.
Det är klisterlappar hit och dit, dom försöker kränga på en massor av epaprylar osv
Allt om Trädgård brukar gå att hitta högvis på loppisar, för några få kronor stycket.

knöcklan

• Strö salt på stjärtfjädrarna
    • Dalarna
« Svar #45 skrivet: 07 sep-09 kl 11:44 »
Har  haft tidningen Hälsa i omgångar.  Men tycker den blivit alltför kommerciell och tappat intressanta artiklar. En kollega förklarade att tidningen bytt ägare och ingår  i Forma Publishing Group som i sin tur ägs av Hakon Invest = stor del av ICA koncernen.  Forma Publ Group ger även ut Leva, Hus&Hem, Buffé, Restaurangvärlden, Market, Ica-kuriren.
Blev idag uppringd av en telefonförsäljare som försökte övertyga mig om att tidningen bara flyttat till Stockholm. Hon gick och frågade men fick ändå inte fram ovan fakta.

Skall pröva Ica-kuriren ett tag.

Dialog förändrar mig och världen. mig ???  Insh'allah och tyga håller siddu
Det som är för allvarligt för att skämta om är inte heller värt att tas på allvar. En förutsättning fördemokrati

Dela detta:

* Inloggade just nu

635 gäster, 3 användare
torbjorn, Bokohammare, MaBr

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bääästa julklappen!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser