Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Jag är så glad!!!!  (läst 903 gånger)

Anette Ö

• Livet blir inte alltid som man tänkt sig..
    • Närke
Jag är så glad!!!!
« skrivet: 08 okt-08 kl 12:34 »
Hej.

Nu äntligen är jag glad :D :D :D
Vi har beslutat oss för att till våren skaffa små getter igen efter ett fruktansvärt år utan att höra mitt älskade bäääande :-\.
Fast ska jag vara riktigt ärlig så kommer de aldrig kunna ersätta Hulda, Hjördis, Hanna, Hare, Amiga och Bruno :-*
Särskilt Amiga saknar jag så det gör ont i mig :'( :'( ( det är därför jag inte kommer o hälsar på, sorry Charlotte:-[)
Bruno sålde jag med avelsrätt så honom kommer jag använda till mina nya getter ;D.
Det kommer nog inte bli som förut för mina "gamla" små damer var något otroligt speciella men för hoppnings vis så kommer jag känna full glädje även över mina nya små bääare.
Så bara så ni vet, snart är jag tillbaka med små berättelser/frågor/undringar/goda råd/halvtaskiga råd osv osv osv osv ;)
PS. Om ni redan nu vet nån som ska göra sig av med sina Äkta Afrikanska dv getter till våren så tänk lite extra på mig då o PM:a, allra helst om de har en ovanlig färg o inte är äldre än 2 år :-[ :-[

Anette
Följande 2-benta och 4-benta betydelsefulla varelser finns i mitt liv: Sju barn, ett barnbarn, en svärson, en svärdotter, min älskade pappa 2 katter och en hund.

enbarsfallet

• Närke
SV: Jag är så glad!!!!
« Svar #1 skrivet: 08 okt-08 kl 19:22 »
Hej du....

Kul att ni ska ha lite getter igen.... Kan ju hålla med om att de förgyller dagarna!
Kan tala om att Amiga har det toppen  ;D, en bestämd liten dam men ack så rar! Hon hälsar så gott....
Stina och Beata hälsar också  ;)

Charlotte
Bor i Karlskoga... med man och son... 2 hundar 3 katter 3 getter 2 minigrisar och en massa höns av raserna araucana maran faverolle brahma dv.sumatra mm

Dela detta:

* Inloggade just nu

469 gäster, 3 användare
torbjorn, Hästberoende, Själv är bäste dräng

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser