FÖL 2009

Startat av tessiem, 14 Sep-08 kl 20:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

EvaE

Här kommer en bild på vårt shettisföl som kom den 11/6. Han heter
Lotus & är värsta gosekillen, jättesocail & trevlig i temperamentet. Mkt hanterad redan
& han älskar våra 2 flickor. Håll till godo med lilla sötnosen!  :D

BellaMia

Citat från: Rakadero skrivet 01 Jul-09 kl 23:46
Jättesöt ponke! Vill du ha ett irländskt namn kankse? Chu chulainn gillar jag, tycker om den gamla keltiska mytologin/hjälteberättelserna. Fast det är lite långt kanske. Det finns ju 'vanliga' irländska namn också, du kanske kan hitta något här: http://www.xerotron.com/Names/IrishBoysNames(924).txt

tusen tack  ;D

BellaMia

Gårdens 2a föl föddes i fredags den 3/7 ett litet sto eller litet o litet..långbent iaf ;D

Waiona blev hennes namn  :)

BellaMia

Citat från: BellaMia skrivet 01 Jul-09 kl 13:06
Vårt Tinker/IC sto nedkom i söndags med en fin hingst.

Namntorka!! Kom gärna med förslag ;) Han är till salu oxå :D

Wapasha efter en Sioxhövding blev hans namn :)

Matilda Alexandra Andersson

grymt snyggt namn! :)

Sar

Men så förtjusande! :-* Här menar jag hästen snarare än namnet (som dock också är fint) :)

Citat från: BellaMia skrivet 07 Jul-09 kl 00:02
Gårdens 2a föl föddes i fredags den 3/7 ett litet sto eller litet o litet..långbent iaf ;D

Waiona blev hennes namn  :)

tessiem

Ny bild på min snygga connemarahingst Fergus.

Frances

Vilken blänkare  :)
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Sar

Snygging! :-*

Citat från: tessiem skrivet 27 Jul-09 kl 20:32
Ny bild på min snygga connemarahingst Fergus.

Frances

Alltså..blir han stickelhårig tro under fölpälsen? Tittade på hans gråa briller  8)
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Weasel

Citat från: Frances skrivet 27 Jul-09 kl 22:13
Alltså..blir han stickelhårig tro under fölpälsen? Tittade på hans gråa briller  8)

Ser ut att vara en skimmel.
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

tessiem

Han blir nog TYVÄRR skimmel som sina tidigare syskon  :P

JIMMAN

Nya bilder på Cayla,Caiser o Midas :-* :-* :-* :-*mvh c.

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

508 Gäster, 4 användare (1 Dolda)
vicky-g, Jonny H, javill