Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur långt kvar till födsel....  (läst 1320 gånger)

dvärggeten

Hur långt kvar till födsel....
« skrivet: 13 jul-08 kl 20:42 »
Märkte idag att Gosan droppade mjölk ur den ena spenen,inga vaxproppar vad jag kan se.Vad tror ni hur långt kan det vara kvar?

dvärggeten

SV: Hur långt kvar till födsel....
« Svar #1 skrivet: 14 jul-08 kl 10:50 »
Ingen som har någon aningen...

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
« Svar #2 skrivet: 14 jul-08 kl 10:54 »
Nä-ä!  ;D För så där kan det vara när det bara är 15 minuter, eller två veckor kvar.  :)

dvärggeten

« Svar #3 skrivet: 14 jul-08 kl 14:55 »
Tack Gruff!Det blev jag mycket klokare på....Men det e v'äl så det är!Livet är bra underligt jag ligger i hagen och studerar dessa getter och ingen e den andra lik!

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
« Svar #4 skrivet: 14 jul-08 kl 15:53 »
Visst är det så. Och det är väl lite av tjusningen. Man vet aldrig vart man har dom och alla är olika. Men i höst, försök notera brunsten i almanackan och ha sista brunsten du ser som stöd i när du tror dom killar nästa år.

dvärggeten

« Svar #5 skrivet: 16 jul-08 kl 09:46 »
Vill bara tala om att några timmar senare föddes två underbara små flickor! Ingen e gladare än jag!
Kram alla

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
« Svar #6 skrivet: 16 jul-08 kl 11:18 »
Grattis mormor  :)

dvärggeten

« Svar #7 skrivet: 17 jul-08 kl 09:34 »
Tack Gruff!Nu e det bara några kvar som går i väntans tider,så det är bara att hålla koll!
Kram

Dela detta:

* Inloggade just nu

660 gäster, 1 användare
Oskari

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser