Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Köpa häst  (läst 4854 gånger)

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Köpa häst
« Svar #20 skrivet: 22 jul-08 kl 20:37 »
Det där som Guba skriver är bara på skoj, han menar det inte  ;)

Köp hästen! ;D
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

covboy

• Gäst
« Svar #21 skrivet: 22 jul-08 kl 20:42 »
Jag har kommit på varför vi alltid hade Ston förr ! Vallacker och Hingstar kissar undersig och då ruttnade plankgolvet i stallet där hästarna var uppbundna ;D.

Frances

• Västergötland
« Svar #22 skrivet: 22 jul-08 kl 20:42 »
Snart kommer nån o säger att den inte få vara fux heller eller ha virvlar i pannan  :-X ;D
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

guba

• Gäst
« Svar #23 skrivet: 22 jul-08 kl 20:45 »
Det där som Guba skriver är bara på skoj, han menar det inte  ;)

Åh fan, jag som var helt säker på att jag visste vad jag menade, och även om du dementerat vad jag trodde var mitt allvar så tror jag inte på dig :)

guba

• Gäst
« Svar #24 skrivet: 22 jul-08 kl 20:46 »
Snart kommer nån o säger att den inte få vara fux heller eller ha virvlar i pannan  :-X ;D
Då slapp jag då.

Frances

• Västergötland
« Svar #25 skrivet: 22 jul-08 kl 20:48 »
Citera
[Åh fan, jag som var helt säker på att jag visste vad jag menade, och även om du dementerat vad jag trodde var mitt allvar så tror jag inte på dig 

/quote]

Vilken komplicerad mening..nu hänger jag inte med längre  :-*

guba

• Gäst
« Svar #26 skrivet: 22 jul-08 kl 20:48 »
Jag har kommit på varför vi alltid hade Ston förr ! Vallacker och Hingstar kissar undersig och då ruttnade plankgolvet i stallet där hästarna var uppbundna ;D.
Bättre det än att bli nerpissad av en pissmärr stup i ett, de kan vara riktigt djävliga och pricksäkra när de sätter den sidan till, stövlarna fulla.

Frances

• Västergötland
« Svar #27 skrivet: 22 jul-08 kl 20:49 »
Citera
Bättre det än att bli nerpissad av en pissmärr stup i ett, de kan vara riktigt djävliga och pricksäkra när de sätter den sidan till, stövlarna fulla

Man måste ha h a n d l a g... ;D

covboy

• Gäst
« Svar #28 skrivet: 13 aug-08 kl 21:37 »
Nu är vi med häst! :) Men man borde ju ha flera hästar,inte kul och springa efter då dottern skall rida :o

Vildjäntan

• Värmland
    • StallSylvas hästgård
« Svar #29 skrivet: 26 aug-08 kl 12:33 »
Fungerar bra att cykla med häst  ;D mina är ganska väl dresserade i den frågan...bra när betet liggen en bit ifrån och man inte vill gå hem  :P
Jag lever hellre ett år som varg än tusen år som får

Dela detta:

* Inloggade just nu

701 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser