Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kikärtor *  (läst 3652 gånger)

soulflow

• lilla tärnö
kikärtor *
« skrivet: 14 apr-05 kl 13:25 »
hei *

kikärtor, går det att odla i sverige? någon som har erfarenhet eller kanske vet ändå.

tack * jenz
CITY LIFE IS A SHITTY LIFE

Elin G

• Uppland
    • Radhusträdgården - köksträdgård på radhustomten
Re:kikärtor *
« Svar #1 skrivet: 14 apr-05 kl 14:13 »
Impecta säljer utsäde till kikärtor. De vill ha varmt, så söderläga rekommenderas. Jag köpte frön förra året, men fick inte plats med dem i landet, så jag ska göra ett nytt försök i år. De ger tyvärr ganska sparsam skörd som jag förstått...
Köksträdgård på radhustomten
http://radhustradgarden.blogspot.com

soulflow

• lilla tärnö
Re:kikärtor *
« Svar #2 skrivet: 15 apr-05 kl 07:55 »
tack för tipset elin *

skall kolla upp fröerna. det får bli ett försök i växthuset som lär bli trångt i år. alla växterna skall samsas med två bortflugna kanariefåglar som jag fått. liv i luckan *

jenz
CITY LIFE IS A SHITTY LIFE

Dela detta:

* Inloggade just nu

608 gäster, 1 användare
evigheten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser