Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  nu har tulpanerna kommit upp...  (läst 1062 gånger)

Pastorn

• -
nu har tulpanerna kommit upp...
« skrivet: 12 mar-08 kl 00:39 »
jag har förstärkt staketet en aning..

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
SV: nu har tulpanerna kommit upp...
« Svar #1 skrivet: 12 mar-08 kl 02:12 »
På vilken sida bor getterna?

Pastorn

• -
« Svar #2 skrivet: 12 mar-08 kl 09:13 »
på insidan numera. ;)

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
« Svar #3 skrivet: 12 mar-08 kl 10:20 »
Ok, det första scenariot som dök upp för mitt inre öga. "Efter 5 minuter när kompostgallret är forserat, dansar två getter tarantella bland verktygen på marken i en förtvivlad kamp att få loss fisknätet ur hornen."

Anette Ö

• Livet blir inte alltid som man tänkt sig..
    • Närke
« Svar #4 skrivet: 12 mar-08 kl 10:40 »
Ok, det första scenariot som dök upp för mitt inre öga. "Efter 5 minuter när kompostgallret är forserat, dansar två getter tarantella bland verktygen på marken i en förtvivlad kamp att få loss fisknätet ur hornen."

Samma tanke slog mig, faktiskt :o

Anette
Följande 2-benta och 4-benta betydelsefulla varelser finns i mitt liv: Sju barn, ett barnbarn, en svärson, en svärdotter, min älskade pappa 2 katter och en hund.

Pastorn

• -
« Svar #5 skrivet: 12 mar-08 kl 14:00 »
Jo tanken for igenom mitt huvud också men jag provade ändå och faktum är att ingen ens försökt att forcera detta, det ser väl för skräckinjagande ut antar jag, Ida var framme och tittade lite på det men vände på klacken och har inte brytt sig om att rymma nåt mer över huvud taget.

Dela detta:

* Inloggade just nu

579 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser