Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Det blev att Schweiziskt cert!  (läst 1598 gånger)

Gräbban

• -
Det blev att Schweiziskt cert!
« skrivet: 26 feb-08 kl 19:48 »
En av mina hundar begåvades med ett Schweiziskt cert på en internationell utställning i Lördags. Känner mig lite manad att göra om resan och eventuellt utöka antalet... ;D Shit, vad knepigt det var när alla pratade franska, där min kunskap är princip noll, och det inte funkar som i Sverige. ::)
Men ett cert är ju inte fel, men det blev ju rätt dyrt! ;D
Om det går som en anka, ser ut som en anka och låter som en anka- då är det mycket troligt att det ÄR en anka...

Assistenten

• Får man inte choklad i himlen, vill jag inte dit!
SV: Det blev att Schweiziskt cert!
« Svar #1 skrivet: 27 feb-08 kl 10:04 »
Kostar det, så smakar det! ;D

Stort Grattis!

MVH
Alvin
Är man ute på djupt vatten, är det klokt att hålla munnen stängd....

Cizzi

• Anders, Faverolletupp
« Svar #2 skrivet: 28 feb-08 kl 23:37 »
Grattis! ;D
Vad är det för hund du har?
Bor med sambo och son och djuren, två Schäfer damer,två katter mor och son,akvariefiskar och höns, Faverolle,laxfärgade och svarta,Holländska vithättor,svarta,vit,blå och blå/spättad,RIR,Araucana,blandade färger,Marantupp,blå/koppar och blandraser

Crappy

• Norrbotten
« Svar #3 skrivet: 29 feb-08 kl 10:19 »
Grattis också nyfiken på ras!

Gräbban

• -
« Svar #4 skrivet: 29 feb-08 kl 21:23 »
 :-[ Tack... Rasen är den otroligt mångsidiga Whippeten :D
Om det går som en anka, ser ut som en anka och låter som en anka- då är det mycket troligt att det ÄR en anka...

Dela detta:

* Inloggade just nu

532 gäster, 1 användare
LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser