Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Anmälan  (läst 1056 gånger)

Vårvind

• Lancashire Heeler, världens mesta hund
    • Skåne
    • Honey Veigas Kennel
Anmälan
« skrivet: 08 feb-08 kl 09:50 »
En fråga till

Kartan som man ska skicka in är det är det fastighetskartan, jag var nere i bokhandeln och beställde och fick då en fastighetskarta den är ganska långsmal och fastigheterna är ganska små på den kartan, är det den som ska skickas in?  :-[
Lev idag.......imorgon kan det vara försent

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
SV: Anmälan
« Svar #1 skrivet: 08 feb-08 kl 10:30 »
Jag sökte vår gård på eniro och tog utskrift på det. Det är GPS koordinater, så det godtog dom. Så ritade jag en pil och skrev "Här är lagårn"  :)

gimskogen

• gimskogen.se
SV: Anmälan
« Svar #2 skrivet: 08 feb-08 kl 11:45 »
går även bra med en blockkarta om man söker EU stöd...
tycker gruffs tips är bra o enkelt... ;D
Mjölkbonde i norra hälsingland, Rödkullor, Fjällkor. Några Roslagsfår och Svärdsjöfår samt våra Linderödsgrisar och Gotlandskaniner o 3 Isländskafårhundar

Dela detta:

* Inloggade just nu

396 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser