Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sökes: Kunnig sömmare  (läst 825 gånger)

Marie Söderberg

  • Gäst
Sökes: Kunnig sömmare
« skrivet: 09 jan-08 kl 15:13 »
Jag söker en kunnig sömmare  för att förverkliga mina idéer, framförallt med kläder.
Mycket handlar om att sy om redan befintliga plagg och annat om att sy nya.
Mitt huvud sprudlar över av idéer och jag har inte tid och tålamod att  just nu själv lära mig.
En del idéer kanske kan vara lite galna, men det kanske bara är kul?
Så finns det någon här som kan tänka sig att göra en del arbeten till mig som då helt ska bo i Malmö/Lund området (eller södra Skåne) eller i Göteborg med omnejd så hör av er.
Material jag vill skapa med är bara naturmaterial, framförallt ull och lin, har en del stickade plagg just nu som jag vill ändra på.

Eulalia

  • Gäst
Re:Sökes: Kunnig sömmare
« Svar #1 skrivet: 09 jan-08 kl 15:38 »
inte kunnig sömmare, ville bara säga att detta låter jättespännande, hoppas du visar upp lite av dina kreationer sedan!
Jag känner igen det där med ideer som bara sprutar ur huvudet, men som man inte riktigt vet hur man ska iscensätta, rent praktiskt ...   ;)

Marie Söderberg

  • Gäst
Re:Sökes: Kunnig sömmare
« Svar #2 skrivet: 10 jan-08 kl 00:44 »
En del vet jag kanske rent teoretiskt hur jag ska göra, men när det kommer till det praktiska att få ihop det så behövs det någon som behärskar hantverket.
Ja, jag kanske får lägga ut lite bilder sen  ;)

Vollsjö

  • Inlägg: 1
Re:Sökes: Kunnig sömmare
« Svar #3 skrivet: 13 jan-08 kl 21:32 »
hej hej! Jag e sömmerska å jag bor i skåne! Kan ju nästan inte bli bättre eller hur? Hjälper dig gärna med dina ideer om du vill!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

478 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser