Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tupp som kaxar me allt  (läst 986 gånger)

ela84

Tupp som kaxar me allt
« skrivet: 21 dec-07 kl 23:59 »
Min ena tupp (3 högst i rang) kaxar me precis allt utom mig.
Ankorna försöker han mota me, men dom gaggar ihop sig mot honom å jagar iväg honom fort när han e på de humöret.
De händer t.o.m att han kaxar lite me hunden, som e en Schäfer (fast bara bakifrån när inte hunden ser)
Han e bara för rolig, idag friade han till mig eller va han nu sysslade me, han tänkte bjuda mi på ett solrosfrö (innte illa de) :-[
Han e bara för go min lilla knas ;D
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende

Doris och Börje

• Västergötland
    • Hagalyckans Gröna
Re:Tupp som kaxar me allt
« Svar #1 skrivet: 22 dec-07 kl 21:43 »
Ett sånt litet charmtroll du har! ;D Du tog väl emot gåvan tacksamt?!?
Bor på min lilla gård med min stora familj!

anemone59

Re:Tupp som kaxar me allt
« Svar #2 skrivet: 22 dec-07 kl 22:46 »
Våran förra tupp Sixten var en ståtlig Australorp. Glänsande svart.Han hade ordning på alla. Till och med kalkonerna duckade ödmjukt när han patrullerade förbi.

Dela detta:

* Inloggade just nu

566 gäster, 2 användare
Svedjorna1, blomkruka

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser