Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Träffas över klippbänken..?  (läst 1724 gånger)

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
Träffas över klippbänken..?
« skrivet: 17 okt-07 kl 22:51 »
Nu har jag en tacka kvar o klippningen i år har gått som en dans  ;D

Men funderade i min ensamhet medans jag klippte idag om vi inte kunde ordna en liten träff till våren o prata och utbyta erfarenheter över klippning och ull?

Jag är absolut nybörjare och har massor att lära mig :-[
Vi kanske är några fler samt med lite tur någon mer erfaren som kan tänkas dela med sig lite kunskap??

Jag kan bjuda på studiematerial (får) och en stadig middag  ;D
Lagom innan vårklippning är högaktuellt kanske?
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

annan

Re:Träffas över klippbänken..?
« Svar #1 skrivet: 18 okt-07 kl 10:25 »
enastående ide!

jag vill va med
"jag har storslagna visioner och maxade projekt" Peps.

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
Re:Träffas över klippbänken..?
« Svar #2 skrivet: 18 okt-07 kl 12:34 »
Om det är någon mer som tycker att det vore roligt så kan ni skicka mig privat så skriver vi upp tel.nr. så kan vi höras på vårkanten  :)
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Dela detta:

* Inloggade just nu

1725 gäster, 3 användare (1 dolda)
Erik Forsman, javill

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser