Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  investeringstips  (läst 2049 gånger)

livsnjutaren

• Gäst
investeringstips
« skrivet: 02 okt-07 kl 15:06 »
Hej!

Jag har länge letat efter en eller flera bra investeringar som kan ge en jämn och bra avkasting under längre tid.
Har hittat en som jag tycker är riktigt bra och tar gärna tips på fler. Den som jag hittat är en fond som investerar i valutamarknaden och är således okänslig för börsens svängningar.

« Senast ändrad: 08 okt-07 kl 15:08 av livsnjutaren »

Hasse

• Gäst
Bluff
« Svar #1 skrivet: 02 okt-07 kl 15:12 »
Bluff, bluff, bluff!

Den som lovar bra avkastning alltid, den ljuger.

livsnjutaren

• Gäst
Re:
« Svar #2 skrivet: 03 okt-07 kl 20:03 »

Den som lovar bra avkastning alltid, den ljuger.

Det är nog sant som du skriver. Men jag har inte lovat något.

Säger bara att så länge jag haft den så har det fungerat riktigt bra trots senaste tidens oroligheter på börsen osv.

Ulric Eriksson

• Gäst
Re:investeringstips
« Svar #3 skrivet: 03 okt-07 kl 21:29 »
Detta formligen stinker bondfångeri.

johe71

Re:investeringstips
« Svar #4 skrivet: 04 okt-07 kl 16:42 »
en snabb sökning på nätet ger bland annat följande träff: http://www.valutaland.com/showthread.php?p=332

citat därifrån:
Citera
fxs business club och de verkar vara baserade i seychellern. skulle nog vara väldigt aktsam när det rör sig om ett företag registrerat i ett skatteparadis. varför är de te.x. inte registrerde i svergie under svensk lag kan mna ju fråga sig?

det i fetstil tycker jag är en väldigt berättigad fråga...

Dela detta:

* Inloggade just nu

770 gäster, 1 användare
kretslopp

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser