Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tycker jag har varit ducktig idag.  (läst 1393 gånger)

ela84

Tycker jag har varit ducktig idag.
« skrivet: 26 sep-07 kl 18:57 »
Har hafft storstädning i hönshården idag och planterat lite ormbunkat och några granar.
Dom fick också nya pinnar och lite måssa med massa gått i :)
Satt och titta på dom en bra stund och bara njöt av att se hur kul dom hadde. :D
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende

kattanna

• Ha en bra dag!
    • Välkomen
Re:Tycker jag har varit ducktig idag.
« Svar #1 skrivet: 27 sep-07 kl 18:54 »
Hejsan!
Visst kan man lätt fastna uppe hos dom.
Mina små är nu 10veckor och väntar med spänning på att kunna se vad dom är.
Älskar katter har 8. 3 hundar och tuppen Ove hönan Agda hönan Carina med 3 vita hönor och lille Hönan Gullefjuni 6 karpar i inomhusdamm Hoppsan som äter ur handen Kal Ada Beda Rosa Guldis 2 scalarer Bertil och Elsaoch två malar

Bruja

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 28 sep-07 kl 00:00 »
Hej

Det där lät riktigt mysigt  ;D
Nu fick jag också inspiration!

mvh
Carmen

ela84

« Svar #3 skrivet: 28 sep-07 kl 10:32 »
Ja de e så mysigt.
Tar bara växter från skogen och planterar efter som dom äter upp de mästa, skogen har jätte mycke fint och så e de ju gratis ;)
Måssan va en stor favorit att vprätta i :P
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende

Dela detta:

* Inloggade just nu

539 gäster, 2 användare (1 dolda)
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser