Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Grisar - bildtråd igen..  (läst 25153 gånger)

enbarsfallet

• Närke
SV: Grisar - bildtråd igen..
« Svar #120 skrivet: 24 nov-09 kl 17:32 »
Här är mina godingar!
Bor i Karlskoga... med man och son... 2 hundar 3 katter 3 getter 2 minigrisar och en massa höns av raserna araucana maran faverolle brahma dv.sumatra mm

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #121 skrivet: 24 nov-09 kl 18:24 »
Här är mina godingar!

Underbara!  :-*
Dom råkar inte komma från Rehnhultsfallets minigrisar och ha Sessan och Big Mama som mammor?  ;)
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Lilla Zoo

• Västergötland
« Svar #122 skrivet: 27 nov-09 kl 14:32 »
Du lät som en underbart glad och trevlig grisuppföderska  ;D. du behöver inte skämmas för dig!!!
mvh Lilla zoo
En konstnärssjäl som bor i husvagn, är odlare och hönsgalen...
Allt kan ha ett annat användningsområde,det är fantasin som styr....

Gris-Eva

• Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #123 skrivet: 28 nov-09 kl 15:32 »
Du lät som en underbart glad och trevlig grisuppföderska  ;D. du behöver inte skämmas för dig!!!
mvh Lilla zoo

Oj...Åh.... Tack så hemskt mycket!  :-[  :)
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

enbarsfallet

• Närke
« Svar #124 skrivet: 04 dec-09 kl 14:00 »
Underbara!  :-*
Dom råkar inte komma från Rehnhultsfallets minigrisar och ha Sessan och Big Mama som mammor?  ;)

Jodå de är där ifrån... Mördarn (så kan det gå när gubben väljer namn ::)) har Big Mama som mamma... men Majken mor heter Irma.....
Bor i Karlskoga... med man och son... 2 hundar 3 katter 3 getter 2 minigrisar och en massa höns av raserna araucana maran faverolle brahma dv.sumatra mm

Gris-Eva

• Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #125 skrivet: 04 dec-09 kl 16:30 »
Jodå de är där ifrån... Mördarn (så kan det gå när gubben väljer namn ::)) har Big Mama som mamma... men Majken mor heter Irma.....

Åh.... lilla Irma...... Det är min fd avelssugga. ;)
Och Big Mama (som jag döpte henne till  :-[) hämtade jag hos Bodil Granberg när hon gick bort. Annicka skulle bara vara ett jourhem till henne, men blev så kär att hon behöll henne i stället.
Men det vet du säkert redan.  ;)
Hälsa Annicka från mig om du pratar med henne.  :D

enbarsfallet

• Närke
« Svar #126 skrivet: 04 dec-09 kl 17:12 »
Det ska jag göra... jag har henne som "mentor", hon får svara på alla mina grisfrågor...
och sådana blir det en hel del av  :-[

patrick.

• Gäst
« Svar #127 skrivet: 13 mar-10 kl 19:04 »
då skall man snart bli grisägaren!
skall hämtas då de är tillräckligt stora för att klara sig själva =)
några vi känner ville ha gässlingar och då passade det ju bra med att göra ett byte ;)
bild =)

Klipparn

• Nygift
    • Skåne
    • Santatorp
« Svar #128 skrivet: 21 mar-10 kl 13:27 »
Vi utökar grisfarmen....
Lammproducent och fårklippare..
Swoooosh!     What was that?        That was your life, mate.
Oh. That was quick. Do I get another one?      Sorry, mate, that was it...    (Basil Fawlty)

louise

• Gäst
« Svar #129 skrivet: 21 mar-10 kl 14:24 »
Hörru de där e inte grisar...;)

moppe

« Svar #130 skrivet: 22 mar-10 kl 14:06 »
Hoppas att allt går bra med "randisarna". Svartisarna mår bra och har kommit in i flocken fint.  :D 

Sosso-98

• Närke
SV: Re:Grisar - bildtråd igen..
« Svar #131 skrivet: 22 mar-10 kl 14:29 »
Vad hände med bilden... borde komma här då..
gud vad söt :)   mvh sofia
Djurintresserad tjej född-98 :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

597 gäster, 1 användare
Hans Hultén

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser