Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Grisar - bildtråd igen..  (läst 25151 gånger)

enbarsfallet

• Närke
SV: Grisar - bildtråd igen..
« Svar #120 skrivet: 24 nov-09 kl 17:32 »
Här är mina godingar!
Bor i Karlskoga... med man och son... 2 hundar 3 katter 3 getter 2 minigrisar och en massa höns av raserna araucana maran faverolle brahma dv.sumatra mm

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #121 skrivet: 24 nov-09 kl 18:24 »
Här är mina godingar!

Underbara!  :-*
Dom råkar inte komma från Rehnhultsfallets minigrisar och ha Sessan och Big Mama som mammor?  ;)
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Lilla Zoo

• Västergötland
« Svar #122 skrivet: 27 nov-09 kl 14:32 »
Du lät som en underbart glad och trevlig grisuppföderska  ;D. du behöver inte skämmas för dig!!!
mvh Lilla zoo
En konstnärssjäl som bor i husvagn, är odlare och hönsgalen...
Allt kan ha ett annat användningsområde,det är fantasin som styr....

Gris-Eva

• Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #123 skrivet: 28 nov-09 kl 15:32 »
Du lät som en underbart glad och trevlig grisuppföderska  ;D. du behöver inte skämmas för dig!!!
mvh Lilla zoo

Oj...Åh.... Tack så hemskt mycket!  :-[  :)
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

enbarsfallet

• Närke
« Svar #124 skrivet: 04 dec-09 kl 14:00 »
Underbara!  :-*
Dom råkar inte komma från Rehnhultsfallets minigrisar och ha Sessan och Big Mama som mammor?  ;)

Jodå de är där ifrån... Mördarn (så kan det gå när gubben väljer namn ::)) har Big Mama som mamma... men Majken mor heter Irma.....
Bor i Karlskoga... med man och son... 2 hundar 3 katter 3 getter 2 minigrisar och en massa höns av raserna araucana maran faverolle brahma dv.sumatra mm

Gris-Eva

• Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #125 skrivet: 04 dec-09 kl 16:30 »
Jodå de är där ifrån... Mördarn (så kan det gå när gubben väljer namn ::)) har Big Mama som mamma... men Majken mor heter Irma.....

Åh.... lilla Irma...... Det är min fd avelssugga. ;)
Och Big Mama (som jag döpte henne till  :-[) hämtade jag hos Bodil Granberg när hon gick bort. Annicka skulle bara vara ett jourhem till henne, men blev så kär att hon behöll henne i stället.
Men det vet du säkert redan.  ;)
Hälsa Annicka från mig om du pratar med henne.  :D

enbarsfallet

• Närke
« Svar #126 skrivet: 04 dec-09 kl 17:12 »
Det ska jag göra... jag har henne som "mentor", hon får svara på alla mina grisfrågor...
och sådana blir det en hel del av  :-[

patrick.

• Gäst
« Svar #127 skrivet: 13 mar-10 kl 19:04 »
då skall man snart bli grisägaren!
skall hämtas då de är tillräckligt stora för att klara sig själva =)
några vi känner ville ha gässlingar och då passade det ju bra med att göra ett byte ;)
bild =)

Klipparn

• Nygift
    • Skåne
    • Santatorp
« Svar #128 skrivet: 21 mar-10 kl 13:27 »
Vi utökar grisfarmen....
Lammproducent och fårklippare..
Swoooosh!     What was that?        That was your life, mate.
Oh. That was quick. Do I get another one?      Sorry, mate, that was it...    (Basil Fawlty)

louise

• Gäst
« Svar #129 skrivet: 21 mar-10 kl 14:24 »
Hörru de där e inte grisar...;)

moppe

« Svar #130 skrivet: 22 mar-10 kl 14:06 »
Hoppas att allt går bra med "randisarna". Svartisarna mår bra och har kommit in i flocken fint.  :D 

Sosso-98

• Närke
SV: Re:Grisar - bildtråd igen..
« Svar #131 skrivet: 22 mar-10 kl 14:29 »
Vad hände med bilden... borde komma här då..
gud vad söt :)   mvh sofia
Djurintresserad tjej född-98 :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

506 gäster, 2 användare
Tur-Johan, Aquamaja

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser