Fejmästar'n på väg...

Startat av john, 11 Okt-04 kl 14:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

torparn

morris: Tack för info!!

ebba: en stor tank är bättre än två små. Förutsättningen är ju förstås att det är praktiskt möjligt att installera den.

manna: ni kanske kan använda det -flytande golvet- som studsmatta ;D  (obs! inget illa ment)
flyter runt  i världen på båt. Ny utsikt så ofta man vill ju!

manna

Citat från: torparn skrivet 18 Okt-04 kl 09:55
manna: ni kanske kan använda det -flytande golvet- som studsmatta ;D  (obs! inget illa ment)

Jaha...  ??? Och du tror att det blir roligare att laga mat då? Tja, vi kommer ju inte att lägga på hullet i alla fall!  ;)

Fast oj, vad vi kommer att få ont i skallen; takhöjden är inte riktigt kompatibel med studsmattekonster.  ;D
Tycker du att det är upprörande? Jag tycker att det är roligt. Det är därför jag är gladare än du är.

http://hemmaljunga.blogspot.se/

AntiUrban

mitt golv har inte heller nått stöd under, Det käns som att sitta i en tågvagn i bland.  ;D Först trodde jag att det var marken som skakade. Men det är bara golvet som förstärker allt.

Min skorsstensmur låter, en dov knakning. ska det vara så? kom nu efter brasan i eftermiddags?

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

353 Gäster, 1 användare
simon.arvestrand