Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ankor Kanibaler ?  (läst 1188 gånger)

ciaston

• Dalarna
    • http://hem.passagen.se/mamovers/
Ankor Kanibaler ?
« skrivet: 10 jul-07 kl 20:21 »
Äter ankor sina egna eller andras ungar ?
Miste en unge i går (1 dag gammal) Trodde mest på att skatan ätit upp den men så var en unge som var en vecka borta i morse och den har varit instängd med mamma och res.mamma och 3 andra , är han uppäten av de andra eller ?
Vad ska jag göra med den ensama , hoppas att det går bra eller plocka undan honom från dom vuxna.
Dessa var/är framruvade av 2 mammor i samma rede...
Hjälp mig med råd ???
5 barns mamma på landet, som föder upp mini shettis och har ett gäng dv. kochin i olika färger  + 3 hedemora .
Har en kinesiska nakenhund och en chihuahua.
Hamnar gärna i helvetet för där behöver man bara sitta eldvakt och i himmlen så vet jag att det bara blir en massa tjafs om övertid och dyligt..

Taggis

• vänner
SV: Ankor Kanibaler ?
« Svar #1 skrivet: 10 jul-07 kl 22:36 »
Har hört om myskankor som ätit små kycklingar , så det finns kanske en risk för att nåt sånt hänt.
Bor på landet med man & barn samt katter,hund,höns,ankor,får

Dela detta:

* Inloggade just nu

783 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser