Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ankor Kanibaler ?  (läst 1121 gånger)

ciaston

• Dalarna
    • http://hem.passagen.se/mamovers/
Ankor Kanibaler ?
« skrivet: 10 jul-07 kl 20:21 »
Äter ankor sina egna eller andras ungar ?
Miste en unge i går (1 dag gammal) Trodde mest på att skatan ätit upp den men så var en unge som var en vecka borta i morse och den har varit instängd med mamma och res.mamma och 3 andra , är han uppäten av de andra eller ?
Vad ska jag göra med den ensama , hoppas att det går bra eller plocka undan honom från dom vuxna.
Dessa var/är framruvade av 2 mammor i samma rede...
Hjälp mig med råd ???
5 barns mamma på landet, som föder upp mini shettis och har ett gäng dv. kochin i olika färger  + 3 hedemora .
Har en kinesiska nakenhund och en chihuahua.
Hamnar gärna i helvetet för där behöver man bara sitta eldvakt och i himmlen så vet jag att det bara blir en massa tjafs om övertid och dyligt..

Taggis

• vänner
SV: Ankor Kanibaler ?
« Svar #1 skrivet: 10 jul-07 kl 22:36 »
Har hört om myskankor som ätit små kycklingar , så det finns kanske en risk för att nåt sånt hänt.
Bor på landet med man & barn samt katter,hund,höns,ankor,får

Dela detta:

* Inloggade just nu

500 gäster, 2 användare
skräptanten, Grubblarn

* Forum

* Om tidningen Åter

Så glad att jag hittade denna tidning och det är lite som julafton varje gång den kommer i brevlådan
/Mathilda Oja

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser