Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Rullgardin  (läst 1526 gånger)

enSAM

• -
Rullgardin
« skrivet: 30 jun-07 kl 12:12 »
Svårt att förklara men jag skulle vilja ha beskrivning på hur man gör en rullgardin som fungerar genom att det är ett snöre i var ända på gardinen och dessa rullar upp och ut sig runt stången när man sänker eller drar upp gardinen, hoppas någon färstår vad jag menar.

Charleston

• Bonnflata i lägenhet
Re:Rullgardin
« Svar #1 skrivet: 30 jun-07 kl 22:52 »
är det inte bara att borra ett hål i stången o trä igenom ett snöre. när man då drar i snöret snurras det upp runt stången och därmed också gardinen... tror jag skulle funka  :)
Jag är enastående mamma till en alldeles fantastiskt fin tös. Vill gärna bo i hus, med sköna golv, vedspis och kakelugn.

"The weak can never forgive. Forgiveness is the attribute of the strong." M. Gandhi

SarLa

• Stundtals kreativ, känslomagnet.
    • Västergötland
« Svar #2 skrivet: 01 jul-07 kl 10:01 »
Irrationellt tänkande, Stundtals kreativ konstnärssjäl. Koffeinist med svaga njurar o flackande blick

enSAM

• -
« Svar #3 skrivet: 01 jul-07 kl 21:58 »
Tack SarLa det var precis det jag menade. ;D

Dela detta:

* Inloggade just nu

590 gäster, 3 användare (1 dolda)
Nulf, Radar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser