en för frågan bara om det funkar ang partner o vänner mm osv

Startat av mulle mullvad, 09 Feb-26 kl 19:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

mulle mullvad

vilka här söker partner eller bara vänner av olika slag i varierande åldrar?   för att så småningom om så skulle funka kanske träffas någon gång i verkligheten alla har vi säkert olika intressen vore intressant om fler kanske var intresserade av o börja något här.

Mammalia

Hej! Söker människor som är alternativa på riktigt. Själv passar jag inte riktigt in i denna moderna och konstiga värld. Är rätt så reaktionär. Söker främst vänner då jag saknar riktiga och äkta vänner. Är trött på ensamheten, och vill inte leva mitt liv online. Detta är mitt utgångsläge.

Högnemobon

Hej,
Tolkar inlägget som ett försök att samla ensamma själar istället för bara ett kontaktsökande för dig själv, så jag fyller på.

Jag är en 47-årig man strax söder om Linköping som tänker att vänner kan man aldrig få för många av och som inte har gett upp hoppet om att hitta en kvinna att dela resten av livet med även om jag varit singel länge.

Jag lever inte så alternativt, utan jobbar heltid på kontorsjobb och bor i hus med alla moderna bekvämligheter. Odlar dock så att det blir ett rejält bidrag till kosthållningen, gillar att vara i naturen och har ett intresse för historiska system och tekniker (även om jag inte utövar något hantverk i större omfattning).

Kan vara lite cynisk avseende samhällsutvecklingen och tror inte på kollektiva lösningar som vänder trender och tar bort problem, utan är mer för individuellt ansvar för anpassning  och resiliens mot påverkan från omvärlden. Men jag har lärt mig att hålla igen med åsikter i sociala sammanhang...

XAX XAX

Hej! Jag hakar gärna på!
Jag är en enkel, jordnära, stabil, empatisk och lättsam person och söker nytt folk i mitt liv.
Jag räknar mig också som alternativ och jag har inga krav på åldrar, kön, utseende eller så.
Jag skulle också vilka knyta varaktiga och lojala band med likasinnade och att kunna följas åt i livet i vått och torrt.

Jag är också väldigt ensam och passar inte heller in i denna världen och jag gillar inte heller onlinelivet och att allt är så ytligt och flyktigt.
I övrigt älskar jag att vara utomhus, arbeta med kroppen, laga god mat, umgås, diskutera, fiska, campa, lyssna på musik och lite till.

Det hade varit underbart om man kunde handplocka folk och på alla sätt själv kunna välja vilka man vill räkna som familj och inte.
Det är en frihet som jag tror på och en frihet som jag önskar mig.
Kanske en utopi, men jag finns här om det finns fler som känner som jag :D
Glad, snäll, positiv, okomplicerad, jordnära, flexibel, hederlig kvinna söker likasinnade för kollektivt boende eller bara som socialt nätverk.
Jag hoppas det finns fler som jag där ute? Hör av dig/ er! Det börjar bli så långtråkigt ensamt nu:-)

mulle mullvad

ja läses intressant det ni gör, odling jo det är ju roligt på sätt o vis jag lever inte alls med helt självhushåll utan i ett modernt hus med odlingsbar trädgård mm fler som gör det eller försöker vara mer självhushållande även om det kan vara svårt i bland

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

449 Gäster, 1 användare
Björnliden