Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Tjej letar efter någon att umgås med!  (läst 2443 gånger)

Linnea Ericsson

Skåne Tjej letar efter någon att umgås med!
« skrivet: 26 sep-24 kl 14:00 »
Hej! Jag är en tjej som bor i Skåne, nära Malmö o letar efter någon som är villig att umgås på fritiden, o eventuellt kanske starta något projekt/utflykt tillsammans!

Typ som hiking, camping, backpacking, byggen osv… Vill gärna ha någon man kan dela härliga, fina upplevelser med, och som har samma intresse av naturen/ off grid!

Just nu går jag floristutbildningen så jag går i skolan på dagarna, o föredrar därför att träffas på helgerna, men eftermiddagarna funkar nästan lika bra!

Jag vill helst träffa någon som är 16-20 men lite äldre funkar oxå (jag är ingen snuskgubbe!!!!)

Om detta intresserar dig så får du gärna mejla mig.

linnea.ericsson22@gmail.com

ekoknutte

• Vem om inte vi ? När om inte nu ? Var om inte här
    • Närke
    • lindstedt.74@gmail.com
SV: Tjej letar efter någon att umgås med!
« Svar #1 skrivet: 13 nov-24 kl 06:16 »
Jag har bara köpt ekologiskt i många år . Totalrenoverar huset för miljöns skull . Skulle gärna följa med på utflykter i naturen . Men jag bor i Örebro å är för gammal för dig . Jag uppmuntrar dig ändå .
lev nu. sen är det försent . men tänk efter före

Dela detta:

* Inloggade just nu

532 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser