Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Hälsingland Snickare sökes akut för äckligt arbete  (läst 383 gånger)

Busk

• Hälsingland
Hälsingland Snickare sökes akut för äckligt arbete
« skrivet: 01 sep-20 kl 21:57 »
 Jag har ett väldigt stort behov av en flexibel snickare till mitt gamla torp i Järvsö!
Har drabbats av hussvamp igen men har ingen aning om omfattning eftersom golv måste brytas upp för att se det. Finns inga snickare lediga i Järvsö för de flesta bygger åt turistnäringen eller så vågar de inte pga bristande erfarenhet. Jag har dock inga krav på utrotande av svampen för det går inte. Vill bo kvar i mitt paradis i skogen tills min hälsa sätter stopp,kanske 10 år med lite tur. Finns ingen hussvampförsäkring så därför krävs ingen slutbesiktning, jobbet kan knappast utföras av en byggfirma (även om jag hittade en ledig) för de har ju sitt rykte att tänka på och tar väl inte gärna på sig ett jobb utan garantier tänker jag.
Kan du eller känner du någon som kan hjälpa mig?

mattias_33

• Hälsingland
SV: Snickare sökes akut för äckligt arbete
« Svar #1 skrivet: 02 sep-20 kl 19:00 »
Skickat PM med tips.
Dang Dang We!

Dela detta:

* Inloggade just nu

67 gäster, 1 användare
Jesus Kristus Är Guds Ord

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser