Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bohemiska Alternativare sökes!  (läst 336 gånger)

bohembohem

• Västergötland
Bohemiska Alternativare sökes!
« skrivet: 16 apr-20 kl 14:04 »
Bohemiska Alternativare sökes!

Har länge jobbat aktivt på att leva billigare med en enklare standard och samtidigt få igång en liten passiv inkomst (driver ett kollektiv) och har nu kommit så långt att jag är helt fri att göra vad jag vill nästan hela tiden, förutsatt att det inte kostar allt för mycket.

Har all fritid i världen men, få vänner som har det samma, så jag vill lära känna fler människor som väljer en lägre materiell standard i utbyte mot mera fritid/ frihet.

Drar gärna på spontana äventyr och reser runt en hel del och sällskap är alltid välkommet.

Är även intresserad av att byta arbetsdagar då det alltid är roligare att göra saker tillsammans :)

Kommer mestadels leva nomadliv i husbil framöver eller bo i Falköping i tinyhouse.

Var inte blyga nu, skriv här eller släng iväg ett pm om ni vill hitta på nåt kul framöver :)

Glad, spontan, bohemisk, mångsysslare, livskonstnär och wannabe minimalist som helst är på utsidan av lådan

Dela detta:

* Inloggade just nu

439 gäster, 8 användare
piaell, Palle500, Millebus, Banelinjen, DolbyAtmos, Lenkisen, malarmaster, Ek

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser