Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Medelpad Funderingar Vän..Livskamrat?  (läst 421 gånger)

sammanstråla

• Leva i samklang, balans med naturen,livet, kropp
    • Medelpad
Medelpad Funderingar Vän..Livskamrat?
« skrivet: 12 apr-20 kl 14:45 »
Hej!.. Ja det finns så många saker i denna värld ,och lite roligare blir det om man upplever saker tillsammans. Om detta forum är en mötesplats för det får tiden utvisa!
Men jag provar, det kan ju bli jättebra!?.. Yess
Jag gillar att bo avsides, besöka storstaden ibland.har för tillfället mindra hus i Västernorrland men är deffinivt flyttbar, Norge ligger på intresselistan och Lofoten tex!..
Är egen företagar sen många år samt konstnär..Jag har ingen större erfarenhet av odlingar och eget självhushåll men uppvuxen på landet med en farafar som alltid var i grönsaks och jordgubbslandet..
Jag Fotar mycket, skriver,skapar och är en spritituell typ av person. Gillar enskildhet, meditera och bara vara och greja. men nu vill jag se om det finns nån jag kan göra det lite mera tillsammans med?. Nya vänner är oxo intressant!
Jag är 50 plus, kör egen bil, har inga djur men älskar djur.
Det är dags för ett nytt blad i min livsbok.. Finns du med där?? Kanske..
Glad påsk alla som läser detta..  Vi hörs. Yvonne.

Dela detta:

* Inloggade just nu

472 gäster, 4 användare (1 dolda)
Palle500, Karlsdotter, Ibbe

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser