Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Allt i allo, söker jobb, arbetsam, seriös,  (läst 704 gånger)

Tyra Clementina

• Hållbarhetsfrågor, tillsammansodling, kollektivhus
    • Västergötland
Allt i allo, söker jobb, arbetsam, seriös,
« skrivet: 21 mar-20 kl 19:33 »
Hej!

Skulle kunna tänka mig att arbeta med många olika saker så har du något ledigt jobb hör gärna av dig.

Är en miljövän som är intresserad av allt som har med djur, odling och hållbarhetsfrågor att göra. Är social och sportig. Kan gärna tänka mig att flytta för att få jobb.

Som ung hade jag en skötarhäst och red på ridskola. Har tidigare haft katt och sköter mina föräldrars hund en del. Har odlat en del grönsaker hemma som potatis, sallad, sockerärtor och tomater. Jag är 40 år.

Skulle vilja bo på en aktiv plats där folk träffas mycket och där det är lätt att komma in i samhället som ny. Med vänliga hälsningar Tyra.
Tyra

Lasse Classon

SV: Allt i allo, söker jobb, arbetsam, seriös,
« Svar #1 skrivet: 10 maj-20 kl 15:27 »
Du skriver inte var du finns och hur stor inkomst du förväntar dig.
Ja skriv o berätta mer om dig och dina tankar för jag kan erbjuda dig bra inkomst och en bra o fri bostad ostört också den tid du vill de.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser