Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Var kan man köpa skosulor?  (läst 1450 gånger)

ensamvarg_17

• Dalarna
Var kan man köpa skosulor?
« skrivet: 05 feb-20 kl 08:51 »
Jag köpte ett par m90 kängor som var i princip nya men tillverkade 98 så bäst före datumet hade tydligen gett upp så jag hann använda dom HELA 2 timmar innan BÅDA sulorna släppte inom 10 meter  Yess  aja jag var ju medveten om risken med sulorna plus att jag bara betalade 45:- för dom......
Så jag tänkte ge mig på att byta sulor på dom, jag har rensat dom på det gamla möget så nu återstår bara att försöka hitta nya sulor så var kan man hitta dom helst i sverige? finns ju några ställen men dom säljer inte till privatkunder och visst finns ebay att leta på men om någon har tips på en butik som säljer sulor till vettiga priser så vore jag glad.
Vad ska man ha för lim när man väl ska till å limma sulorna på själva kängan? Jag har butylgummi på tub skulle det kunna funka?
Söker med ljus och lykta efter min andra halva som vill bo i skogen med mig ;-)

Dela detta:

* Inloggade just nu

229 gäster, 2 användare
Jesus Kristus Är Guds Ord, Gröfre Slissing

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser