Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Boende-läghenhet-kollektiv i södra Sverige sökes!!!  (läst 269 gånger)

Naga Inti

• Uppland
Boende-läghenhet-kollektiv i södra Sverige sökes!!!
« skrivet: 05 jan-20 kl 06:26 »
Hej!

Mitt namn är Emrys och jag söker efter ett litet krypin att hyra - helst någonstans i södra Sverige tex. Halland, Skåne, Blekinge eller kanske på Gotland.

Jag är en lugn och grubblande liten filur som är helt nykter och drogfri och som mår som bäst när jag får vara omgiven av naturen. Jag har även en passion för växter, yoga, alternativ medicin/läkekonst, mytologi, konst och arkitektur, filosofi, musik i alla dess former samt djur. Jag är sedan många år tillbaka vegan och strävar efter att leva ett så rent och enkelt liv som möjligt.

Drömmen är att i framtiden kunna bygga upp och dela ett helt självförsörjande litet yoga-kollektiv där man odlar sin egen mat och lever i samklang med moder jord! Även möjligheten att kunna ta hand om och rehabilitera skadade, vanvårdade och hemlösa djur är en dröm som jag gärna skulle vilja förverkliga.

Jag är inte religiös men väldigt andlig och inspirerad av många olika filosofier och kulturer tex. Buddhismen, Taoismen, Shintoismen, Wicca och även Hinduismen. Jag har även ett mycket stort intresse för olika urfolk i världen tex. indianer och deras sätt att leva.

Finns det någon därute som kanske har något rum eller en mindre lägenhet att hyra ut så hör gärna av er!

TCI

• Skåne
SV: Boende-läghenhet-kollektiv i södra Sverige sökes!!!
« Svar #1 skrivet: 07 jan-20 kl 22:33 »
Hej Emrys!
Du låter som en trevlig filur ;), mycket av det du skriver har vi gemensamt. Jag är en tjej/kvinna med hus, mark, obebott litet stall och hund/ar som har ett rum att hyra ut strax utanför Helsingborg. Berättar mer om du vill. Hör gärna av dig på min mail: havoskog@gmail.com. Kanske kan vi talas vid om du är intresserad?
Hälsningar Inger :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser