Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Höns, så klart  (läst 160 gånger)

Blivande hönsfia

• Västmanland
Höns, så klart
« skrivet: 31 aug-19 kl 14:40 »
Jag har varit medlem länge, men först nu ser jagen möjlighet att börja med höns i liten skala.
Jag älskar de vanliga Hedemorahönsen....men skulle tänka mig att ”blanda” olika raser...är det någon som vet om det är lätt, eller bara problem??

Efwa

• Uppland
SV: Höns, så klart
« Svar #1 skrivet: 31 aug-19 kl 21:10 »
Jag har varit medlem länge, men först nu ser jagen möjlighet att börja med höns i liten skala.
Jag älskar de vanliga Hedemorahönsen....men skulle tänka mig att ”blanda” olika raser...är det någon som vet om det är lätt, eller bara problem??

Jag har inte haft några som helst problem med mina 7 olika raser som dessutom blivit introducerade i minst 3-4 omgångar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

202 gäster, 7 användare
Landet, Bebj, mommo, Gröfre Slissing, DolbyAtmos, alruna, Kronhjorten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser