Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Boende Älmhult sökes  (läst 260 gånger)

evelinamatilda

• Småland
Boende Älmhult sökes
« skrivet: 03 jun-19 kl 21:10 »
Hej, jag och min flickvän Anna söker boende i Älmhultsområdet. Vi vill gärna bo på landet med möjlighet att odla. Anna har fått arbete vid biblioteket i Älmhult med start augusti, och jag arbetar inom omsorgen. Kanske finns någon liten stuga eller liknande som vi kan hyra!

Allt gott,
Evelina

Mamsingen

• Småland
SV: Boende Älmhult sökes
« Svar #1 skrivet: 14 jun-19 kl 16:28 »

Hej, jag och min flickvän Anna söker boende i Älmhultsområdet. Vi vill gärna bo på landet med möjlighet att odla. Anna har fått arbete vid biblioteket i Älmhult med start augusti, och jag arbetar inom omsorgen. Kanske finns någon liten stuga eller liknande som vi kan hyra!

Allt gott,
Evelina

Vet ett hus till salu, där det finns stora möjligheter och goda bussförbindelser, vardagar, till Älmhult. (14km från Älmhult) Hör av er vid intresse!
Om du börjar känna dig lite annorlunda, kan det bero på att du börjar vara dig själv:)

Om man står och funderar för länge på nästa steg, kan man bli stående på ett ben... har jag hört.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jättenöjd och glad över tidskriften Åter!
/ Märit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser