Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Mjölkgetter med killingar  (läst 2046 gånger)

Jakobn

• Skåne
Skåne Mjölkgetter med killingar
« skrivet: 19 maj-18 kl 05:33 »
Säljer några getter av svensk lantras med killingar, vana vid handmjölkning. Finns i centrala Skåne, nyligen verkade. Skicka PM för mer info.

Jakobn

• Skåne
SV: Mjölkgetter med killingar
« Svar #1 skrivet: 11 jun-18 kl 21:55 »
Lite mer info. Finns både vuxna hondjur och killingar. De vuxna djuren har killingar på 2-3 månader och är redo att börja mjölkas. Vana vid elstängsel, håller sig inne med 2-3 eltrådar(inga rymningar de senast två åren).

Jakobn

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 03 jul-18 kl 08:23 »
Var visst inte så lätt att bli av med dessa, betet börjar ta slut och jag säljer dem därför för 800kr st med killingar.

kaninohöns

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 19 jul-19 kl 15:19 »
Finns några kvar?
Bor på Österlen,Skåne med fru o mina 3 killar, Har Stor kochin.Aurucana

Jakobn

• Skåne
« Svar #4 skrivet: 29 jul-19 kl 12:03 »
Nej vi har slaktat dem.

Dela detta:

* Inloggade just nu

369 gäster, 9 användare (1 dolda)
sälen, 127, Liisa, Madeleine Holmstedt, torpjens, hsd, ca, Hagrid

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser