Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Ångermanland Hus, stuga, liten gård i Örnsköldsvik köpes!  (läst 391 gånger)

fagertrav

• Ångermanland
Ångermanland Hus, stuga, liten gård i Örnsköldsvik köpes!
« skrivet: 17 apr-18 kl 19:47 »
Hej!
Letar hus, stuga eller liten gård, inom Ö-viks kommun och på pendlingsavstånd till stan. Helst äldre byggnad med originaldetaljer.  Lugnt läge, gärna i jordbrukslandskap, med problemfria grannar och ej alltför nära trafikerad väg. Renoveringsbehov inget hinder. Är skötsam med fast jobb och intresse för odling, skog, mark, djur. Önskat tillträde i sommar/tidig höst.

Skicka gärna pm om du har något som skulle kunna passa. Eller om du har tips på något ställe som står tomt och vill ha en trevlig granne! :-)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser