Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  27 årig kille söker en kvinna att uppleva sann kärlek med.  (läst 770 gånger)

Daniel-H

• -
Hejsan alla fina människor. Daniel heter jag och är 27 år gammal och bor i nuläget i Stockholm.

Här kommer en liten presentation om mig:)

I början av det här året så gick jag in i ett uppvaknande och började ifrågasätta livet och allting jag gör och hur jag lever väldigt mycket och gjort en heldel insikter både om mig själv och den yttre världen.

Jag känner att jag har kommit till en punkt nu där jag längre inte vill eller kan vara en del av det konsumerande samhället där vi alla är så separerade ifrån varandra, där man hela tiden jagar sin lycka i yttre omständigheter eller i destruktiva relationer som bygger på beroenden av varandra som alltid förr eller senare skapar drama. Så jag känner att jag saknar sann kärlek väldigt mycket , att få möta en kvinna i transparens och sanning utan att några yttre saker ska vara avgörande för relationen utan istället se varandra så som vi är och finna den sanna kravlösa kärleken från vårat inre där vi redan är hela och kompletta och låta den få blomstra men på samma gång ändå ha våra olika intressen och saker vi gör som vi trivs med och forstsätta med dom och inte behöva ändra på något eller plocka bort någonting som är en del av oss själva för att vara varandra till lags men ändå kunna ha en härlig och sann relation med varandra.

På min fritid så mediterar jag en heldel och vistas mycket i naturen det är något jag mår väldigt bra av. Men är också en väldigt social och öppen person som gillar möten med människor, tycker om att lyssna på andra och få ta del av nya saker och kunskaper av andra, och få ge och dela med mig av det jag har, det finns ju så mycket spännande att utbyta med varandra när man umgås med rätt människor där man känner att det finns mycket gemensamt:)

Jag har länge haft en dröm om att skapa ett hem tillsammans med en kvinna någonstans ute i naturen och stillheten och på sikt kunna bli självförsörjande, där vi kan vara i nuet tillsammans och bara njuta av varandra och den fridfulla, vackra miljön.

Ser fram emot att höras av:)

Allting gott, Daniel

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser