Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Liten gård uthyres utanför almunge  (läst 1655 gånger)

kampasten

• Uppland
Uppland Liten gård uthyres utanför almunge
« skrivet: 25 aug-17 kl 16:25 »
Jag har ett litet torp på 60 kvm 3 rum och kök med utedass och egen brunn som jag vill hyra ut. Torpet står på en fastighet med på 14 ha, ca 7 ha skog och 7 ha åker/bete. Huset ligger ca 15 minuter från almunge och 10 min från knutby. Möjlighet till att hålla djur och odla.

Huset är primitivt men bebobart och strukturellt ok. Det går att installera rinnande vatten och inne dass.

Marken är inte använd de senaste 3 åren och behöver röjas och stängslas. Ett ok uthus/förråd på ca 40 kvm och ett förfallet stall/lada finns även på tomten.

Hyres ut 2-4 år kallhyra 6000 kr. priset kan sänkas första året då vissa arbeten kan behöva göras. 

MVH

Henrik

kampasten

• Uppland
Här kommer lite bilder
« Svar #1 skrivet: 31 aug-17 kl 12:20 »
Bifogat finns lite bilder

Sirkku

• Uppland
SV: Liten gård uthyres utanför almunge
« Svar #2 skrivet: 09 jun-19 kl 09:52 »
Hej, vet att det är en gammal annons. Men tänkte kolla om gården är uthyrd? Annars vill vi gärna titta på den :) mvh Sirkku och marcus Schéle

Dela detta:

* Inloggade just nu

293 gäster, 2 användare
Noss_enur, Kronhjorten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser