Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  28årig sökande kille letar tjej  (läst 928 gånger)

Mats W

• Uppland
28årig sökande kille letar tjej
« skrivet: 19 aug-16 kl 01:02 »
Hej. Jag är en kille som söker någon att dela min resa med, har många bra vänner och en fin familj men saknar en partner. Har aldrig skrivit en annons där jag ska beskriva mig själv helt ärligt och öppet tidigare, svårt.. Men här kommer ett försök  :)

Är en sökare, normkritisk till tusen och i konstant jakt efter saker som är på riktigt, ärliga och sanna. Mår bra av naturen, djurmänniska och har en spirituell sida som jag vill utforska! Lever inte riktigt som jag lär och vill leva, lever kvar i bubblan men vill ut! Vi kanske kan hjälpa varandra :) ?

Har studerat konst de senaste åren, fastnat för skulptur! Mår som bäst när jag får vara kreativ och då och då hamna i nått slags "flow" av att bara vara.

Självsäker men lite dålig självkänsla, svårt att låta nån komma mig in på livet.

Jag tror vi alla ibland undrar vad allt handlar om, vad livet är och hur vi ska passa in den korta stund vi är här.. Jag vill börja mitt liv nu! Inte skjuta på det längre, våga ta klivet ut i det okända. Vill du kanske dela denna resa med mig, stötta varandra och våga tillsammans?

Mycket kärlek // Mats
« Senast ändrad: 19 aug-16 kl 01:31 av Mats W »

Tulippa

• Gäst
SV: 28årig sökande kille letar tjej
« Svar #1 skrivet: 04 sep-16 kl 21:59 »
Hej,
Det låter som att du tänker i lite liknande banor som mig. Har känt mer och mer att jag sitter fast i den där bubblan jag med och vill komma ut men vet inte riktigt hur och kanske inte riktigt till vad heller. Känner även igen mig i det du skriver om skapande. Har läst bild och form för många år sedan och har alltid behövt få ett utlopp för kreativiteten för att må bra. Just nu blir det inte så mycket målande och sådant, även om det händer, utan sysslar mer med stickning och annat handarbete. Får jag inte greja på som jag vill och känner för med jämna mellanrum blir det nästan lite klaustrofobiskt, om du förstår hur jag menar?

I alla fall, jag är en tjej på 26 år som börjar bli less på att stå och trampa och som undrar hur jag ska få min stund på jorden att kännas så meningsfull som möjligt. Hör av dig om du vill! Om inte annat kanske vi kan få ett utbyte av att bara skriva lite om våra funderingar. :)

Allt gott / Hanna

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser