Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Lappland Piga eller dräng  (läst 1545 gånger)

Valtra111

• Västerbotten
Lappland Piga eller dräng
« skrivet: 18 aug-16 kl 21:03 »
 Har en mindre mjölkgård ca 32 kor o ungdjur 3,5 mil utanför Vilhelmina gården ligger högt o vackert med ett litet mindre hus för pigan eller drängen . Jobbet är i huvudsak mjölkning o djurskötsel ca 70 procent det är en fin o lättskött lagård . Tjänsten är omg  .

Friluftsliv

• -
SV: Piga eller dräng
« Svar #1 skrivet: 29 jan-19 kl 18:03 »
hör av er

metsalainen

• Västerbotten
« Svar #2 skrivet: 22 okt-20 kl 11:15 »
Hej,

jag har lyst att komma och hjälpa på mjölkgård utanför Vilhelmina:)Jag är ledig från november hintill desember eller januar. Jag är dyktig, effektiv och trivelig person som trives med djur och har også erfaring med odling på gård.
Mvh

biggelina

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 05 dec-20 kl 20:15 »
Finns tjänsten kvar?

Faun

• Norge
« Svar #4 skrivet: 06 dec-20 kl 17:11 »
Finns tjänsten kvar?

Användaren valtra111 loggade in senast i Augusti 2016 två dagar efter att kontot skapades så pröva att skicka ett PM, men troligen fick hen hjälp via någon annat sätt än Alternativ...
'Medieval people never worried about being medieval but modern people worry horrible about being modern' G.K. Chesterton

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser