Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hälp sökes och hjälp erbjudes  (läst 902 gånger)

fattigbonndräng

• -
Hälp sökes och hjälp erbjudes
« skrivet: 27 jun-16 kl 12:06 »
Hej!

Jag är en kille i 30års åldern som hamnade snett tidigt i livet. Därav är jag en mycket vilsen själ och har varken utbildning eller knappt någon arbetslivserfarenhet, social-förmåga m.m. Däremot så brinner jag för växter och dess välmående på ett sätt som fått mig att inse att det är med växter jag ska jobba. Ser jag en sjuk eller mindre välmående växt så gör det ont i mitt hjärta. Har lång erfarenhet av växter, men har mycket att lära om jordbruk m.m..
Jag skulle vilja vara självförsörjansde på något vis. Kanske hjälpa till på en självförsörjande gård. Jag vill jobba ekologiskt.

Det jag söker är husrum, jobb, erfarenhet, stöd eller idéer, vänskap m.m. m.m.

Det jag har att erbjuda är, mina två händer som gärna jobbar från morgon till kväll, ett stort intresse, idéer, vänskap, m.m. m.m.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser