Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Arbetshäst  (läst 1318 gånger)

shire

• Småland
Småland Arbetshäst
« skrivet: 06 jun-16 kl 20:33 »
Jag söker efter en ny arbets kompis till gården, har en liten förkärlek till ardenner men det behöver det inte vara den ska vara inkörd, sen skulle jag vilja ha den på foder för senare köp för att se vad det är för häst och känna av vad det är för individ Mvh Magnus

Smashen

• Västergötland
SV: Arbetshäst
« Svar #1 skrivet: 02 jul-18 kl 12:13 »
Hej. Jag har din arbetskompis här hos mig.
Han är 8 år, Ardennervalack. Otroligt snäll, delvis inkörd men man bör nog börja om.
Jag känner att han behöver någon som verkligen vill jobba med honom och bli hans människa.
Han är intelligent och nyfiken. Har pass och hans pappa är en av sveriges största ardennrar genom tiderna.
Rampman hette han. Jag köpte honom från smålandstrakterna. Ring om detta känns intresant så messar jag bilder! 0723624241
Mvh Petra

Dela detta:

* Inloggade just nu

304 gäster, 10 användare (1 dolda)
Skyer, Kronhjorten, sakletaren, Dot, Torparsjäl, malarmaster, Marykristina, majkat, bullen53

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser