Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Också så glad!  (läst 1562 gånger)

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
Också så glad!
« skrivet: 21 apr-07 kl 18:54 »
Provdrog en pall hit o dit på gårdsplan med min travarnordis o det funkade perfekt! Nu ska vi på skogskörningskurs!
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Norrsken

• -
Re:Också så glad!
« Svar #1 skrivet: 21 apr-07 kl 20:34 »
Grattis!! Vad roligt! :D

Jag är så glad för att jag fått möjligheten att hålla på lite med min pålle innan jag flyttar! Såå roligt! Han är bara världens härligaste! :-*
If we don't take care of the earth, earth will take care of us

Balbina

• -
« Svar #2 skrivet: 21 apr-07 kl 22:05 »
Provdrog en pall hit o dit på gårdsplan med min travarnordis o det funkade perfekt! Nu ska vi på skogskörningskurs!

Nyfiken... var ska ni på skogskörningskurs???

Frances

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 21 apr-07 kl 22:09 »
Det ska bli en utanför Floby..  
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Balbina

• -
« Svar #4 skrivet: 21 apr-07 kl 22:11 »
Det ska bli en utanför Floby..  

Åhh skrutt. kanske man kan få haka på??? Utan häst.... har ju bara pluttar och det är svårt med utrustning till dem...

Frances

• Västergötland
« Svar #5 skrivet: 21 apr-07 kl 22:52 »
Kolla med "Skumme", det är henne jag haft kontakt med!

Uddabudda

• Mitt hem på jorden
    • Västergötland
« Svar #6 skrivet: 23 apr-07 kl 10:11 »
Hej!

Kolla tråden "Vill du gå kurs i skogskörning med häst? (V. Götaland)", där finns mer info!
Självhushåll till nytta och nöje

Dela detta:

* Inloggade just nu

464 gäster, 1 användare
Petra Rodriguez

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser