Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Peace, love & understanding liksom. Lite hippieinspirerad hane sökes.  (läst 1900 gånger)

Pax vobiscum

• Gäst
Det bor en hippie i mig - likaväl som en kostymklädd yrkeskvinna. (Men jag tar avstånd från droger och det fria sexlivet)
Har en dröm om att köpa en gammal folkabuss och måla den med glada stora blommor!!
Är inte vegan eller vegetarian men däremot noggrann med och intresserar mig för ekologisk mat.
Är otroligt stark - men samtidigt skör och tilltufsad.

Ord som är jag: Komplex, sylta, safta, baka, sticka, musik, göra absolut inget, kreativ, av eller på, fysisk.
Dans och musik är livselixir! Dansar helst afrodans.
Spelar och provar många instrument. Djembetrumma, piano, kyrkorgel, bluesmunspel, trummor - nästa projekt är Didgeridoo.
Musik är känslor! Rytm är livet!

Visst finns någon man som är en kombination av troende och lite åt hippiehållet?
Är själv kristen - lite åt vänster, men inte extrem

Livet har varit riktigt tufft mot mig. En svart skilsmässa med svek från den jag trodde var min livspartner, bröstcancer, brand ....

Du som är en troende man som är en man, jordnära, trygg, spirituell och kreativ, passionerad, romantisk, händig, ärlig.

Sätter stort värde på djupa andliga samtal.

Älskar och känner mycket - en klar känslomänniska. Älskar alla årstider - men måste jag välja så blir det hösten. Naturen, färgerna och den höga, klara luften. Tända ljus, mysa, äta soppa och mustiga grytor :)
Jag söker en man som är fysisk i det att man gärna tar i varandra och fysiskt visar sin kärlek och uppskattning genom smekningar, en kyss i nacken och närhet. Små lappar då och då med kärleksord - även efter 10 och 20 år.

Vardagsromantik, en partner, en parhäst, en andra halva. Som accepterar, som stöttar min egen personlighet och utveckling och som accepterar när man bara vill vara själv - utan att känna sig åsidosatt.
Ett förhållande där man accepterar, kompromissar, stöttar, hjälper, tröstar, delar och skrattar tillsammans.
Humor!

Är 47 år.
Har två vuxna barn.
« Senast ändrad: 20 sep-15 kl 10:38 av Pax vobiscum »

kruse

• Övriga världen
Härlig annons. Lycka till!  ;)

Pax vobiscum

• Gäst
Tack Kruse! 😀

Husky 400

• Västerbotten
Hej där!  Jag finns i Västerbotten, var bor du?   

Pettson2

• Skåne
Hej!

Hör av dig via PM

Jörgen
"Jag vill mycket som jag helst skulle vilja att jag inte ville". Hjalmar Söderberg.
Men ibland vill jag ändå...

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser