Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Anna söker kollektiv i Malmö  (läst 770 gånger)

annamin

• Västergötland
Anna söker kollektiv i Malmö
« skrivet: 26 nov-14 kl 16:54 »
Människor som bor i Malmö och är snälla. HEJ Jag heter Anna och jag vill bo med er!

Dom senaste åren har jag bott i Göteborg och pysslat med saker såsom teater, skrivande, kneg, plugg, dans och kollektivliv. Nu till våren tänkte jag börja plugga i Lund och då vore det fint att ha tak över huvudet och kanske till och med ett sammanhang att komma hem till. Jag letar efter ett öppet och varmt hem men har annars inte så specifika preferenser. Kan tänka mig olika boendeformer. På vischan eller centralt. Helveganskt eller halvvegetariskt. Jag gillar kultur och att vara kreativ i det, har hjärtat till vänster och tycker om att dansa. I synnerhet Lindy hop. Jag är också empatisk och bra på att diska. Jag hoppas att vi ses. Och att vi bor ihop snart. /A
Ps: Det här är min mail anna.ackzell@hotmail.com och det här är mitt mobilnummer 0732030007.

Dela detta:

* Inloggade just nu

56 gäster, 4 användare
Lalli, majkat, Bibbi, Kapten Rödskägg

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser