Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  glad getägare  (läst 1565 gånger)

tjiboo

glad getägare
« skrivet: 25 okt-14 kl 17:36 »
Skrev här tidigare ang råd o tips att skaffa getter o bygga gethus.nu är huset klart o jag har 4 små dvärggetter som är hur goa som helst. Jag borstar o kelar med dom o det är härliga grabbar som möter mig när jag kommer!med tanke på dig som har problem med att dom skriker efter dig-tänker också att du kanske kan skaffa ett par till.mina är som en liten flock o dom accepterar att jag lämnar dom.men blir överlyckliga när jag är tillbaka.så det är det bästa jag gjort. Mina är kastrerade.riktiga gullisar!

Smajsan

• -
SV: glad getägare
« Svar #1 skrivet: 25 okt-14 kl 19:10 »
Så mysigt de låter  :)
Jag vill med ha getter men har inte riktigt tid med det än.
Men någon dag ska jag ha det.
Grattis till dina små bräkare ;)
Jag är helt borta. Ska gå och hitta mig själv. Om jag skulle dyka upp innan jag kommer tillbaka, så snälla, be mig att stanna kvar och vänta.

Dela detta:

* Inloggade just nu

900 gäster, 2 användare
Karlsdotter, jörmundur

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser